آموزش نرم افزار Autodesk Maya 2010 مایا 2010 به زبان فارسی
- بیش از 10 ساعت آموزش فارسی ابر نرم افزار مایا
- آموزش به شیوه مالتی مدیا و در محیط نرم افزار مایا
- به همراه نرم افزار Autodesk Maya 2010
- به همراه مدل های آماده
- برای سطوح مقدماتی تا پیشرفته
فصل اول
آشنایی با محیط نرم افزار maya
آشنایی با گرافیک کامپیوتری - نصب نرم افزار - شروع کار - chanel box, Time slider, Range slider ,command line
سفارشی کردن محیط نرم افزار - ساخت یک helf کار با panel ها و اجزای view panel
منوی file - منوی edit - منوی modify - منوی Display و create - منوی window
فصل دوم
مدل سازی دو بعدی به روش استاندارد و subdiv
ایجاد صحنه جدید - ترسیم خطوط دو بعدی - منوی Edit curve 1
منوی edit curve2 - ابزار loft,planner ,Extrude- ابزار birail
ابزار Boundary,square,bevel,bevel plus- موضوعات ترسیمی sub div
دستورات منوی subdive surface 1 - دستورات منوی subdive surface2
فصل سوم
مدل سازی دو بعدی به روش منحنی Nurbs
ترسیم nurbs ایجاد مدل های منحنی -ویرایش سطوح منحنی
دستورAttach Surfacess Boolean
دستور Attach without moving , Detach surfaces ,sculpt geometry
دستور Align surfaces , open/close surfaces ,insert isoparm
دستور Rebuild, offset , extend surface - دستور move seam و ابزار surface editing
و دستور project curve on surface, -دستور intersect , duplicate ,Round tool
دستور surface fillet ,stitch,surface editing , selsction
فصل چهارم
مدل سازی سه بعدی polygon 1
آشنایی با مدل سازی polygon- دستورات منوی select 1 - دستورات منوی select 2 - دستورات منوی mash 1 - دستورات منوی mash 2 - دستورات منوی mash 3 - گزینه keep faces together ,ٍextrude - گزینه append to polygon
, split polygon
فصل پنجم
مدلسازی سه بعدی polygon 2
دستور cut faces tool - دستورات insert edge loop - offset edge loop دستورات transform component , poke face , duplicate face , merge
دستورات wedge faces,add division , flip triangle edge ,
دستورات vertex /delet edge ,
Chamfer vertex, bevel collapse- گزینه های منوی proxy - گزینه های منوی نرمال normal - گزینمه های منوی - گزینه های منوی creat uvs - گزینه های منوی edit uvs
فصل ششم
آشنایی با مواد
آشنایی با مواد و انواع آن - تنظیمات مواد - ایجاد برجستگی
اعمال مواد از طریق Hyper shade - تنظیمات ماده Blinn
تنظیمات مواد phong e , phong, ,anisotropic ,
نحوه Duplicate of material - تنظیمات Rampshader - انعکاس تصاویر - استفاده از تصاویر در بافت مواد . استفاده از texture file به صورت دو بعدی . تنظیمات texture file - قرار دادن چند texture بر روی یک سطح
فصل هفتم
سیستم پویایی 1
آشنایی با محیط Dynamic - ابزار creat Emitter - تنظیمات Emitter - ذرات سه بعدی render نمودن ذرات
آشنایی با سایر دستورات particle - آشنایی با سایر دستورات particles - آشنایی با منوی fluid effects 1
آشنایی با منوی fluid effects 2 - مثال های حدید از جلو های سیال در maya 2010
فصل هشتم
سیستم پویایی 2
آشنایی با دستورات منوی fields - آشنایی با دستورات منوی soft/rigid bodies
آشنایی با دستورات منوی effect آشنایی با منوی solvers آشنایی با منوی hair1
آشنایی با منوی hair2
فصل نهم
نورپردازی
نورپردازی Rembrandt - نور در مایا - تنظیمات نور - نور پیش فرض - سایه depth map
سایه raytrack
فصل دهم
دوربین ها
انواع دوربین تنظیمات دوربین - عمق میدان - وضوح تصویر - ایجاد مسیر حرکت دوربین - استفاده از shutter
فصل یازدهم
پرداخت
مفاهیم اولیه پرداخت - آشنایی با پرداخت - تنظیمات عمومی پرداخت - تنظیمات اختصاصی پرداخت - دستور compositing-Export pre
آشنایی با back burner
فصل دوازدهم
اصول و مفاهیم اولیه انیمیشن
تاریخچه انیمیشن ن- شیوه های ساخت انیمیشن - انواع انیمیشن رایانه ای
آموزش کامپوزیشن - انیمه چیست ؟مانگا چیست؟
روتوسکوپی چیست؟
آشنایی با مراحل و مقدمات متحرک سازی
فصل سیزدهم
انیمیشن در مایا
آشنایی با timeline - انیمیشن کلیدی - متحرک سازی خطی - آشنایی با Graph editor - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده flare - تغییر دهنده sine - تغییر دهنده squash - تغییر دهنده twist - تغییر دهنده wave
فصل چهاردهم
استفاده از ابزار استفاده از ابزار joint - ساخت فواصل با استفاده از کلید های جهتی
استفاده از ابزار insert joint - remone joint - reroot skeleton - تنظیمات ابزار joint
استفاده از ابزار orient,mirror
استفاده از ابزار parent , correct join , parent join , disconnect joint
فصل پانزدهم
تکنیک های ساخت اسکلت 2
ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر - (روش اول) - ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر روش دوم - ایجاد ارتباط میان مدل و اسکلت - انیمیشن سازی به وسیله set driven key
Skin مدل دست - ذخیره حالات مختلف دست با استفاده از set driven key

نحوه خرید پستی : تحویل درب منزل یا محل کار شما ( ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه در محل شما )
نحوه خرید نقدی : 10٪ تخفیف ويژه برای خریدارانی که به روش واریز به حساب ، کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی(شتاب) اقدام به خرید میکنند !
( راهنمای خرید اینترنتی | روش های پرداخت | شماره حساب ها )
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۹۰/۱۰/۰۹ ساعت 1:28 توسط مریم . زمانی
|
این وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث IT می پردازد. برخی مطالب به عنوان نکات تاپ از سایتهای دیگر در این وبلاگ درج میشود که حتما از نویسنده اصلی با ذکر منبع تقدیر و تشکر خواهد شد.