نرم افزار Anime Studio v6.0 ----آموزش ساخت کارتون های دو بعدی !
آیا می دانید بسیاری از کارتونی های قدیمی و جدید با نرم افزار Anime Studio ساخته شده اند؟
- معرفی و آموزش قابلیت های برنامه در قالب انجام پروژه های عملی
- امکانات استفاده از حرکات فیلم در ساخت انیمیشن.
- اسکلت بندی ساخت انیمیشن .
- و سایر امکانات برنامه
نسخه جدید نرم افزار فلش نسبت به نسخه قبلی خود بیشترین تغییرات را در زمینه انیمیشن سازی داشته و اضافه شدن امکاناتی نظیر اسکلت بندی اجسام که از برنامه انیم استودیو الهام گرفته شده و همچنین تغییرات ظاهری برنامه این نرم افزار را تا حد زیادی در زمینه متحرک سازی قدرتمند ساخته ما در این بسته آموزشی به غیر از قسمت کد نویسی به طور کامل شما را با این برنامه آشنا کردیم
سر فصل های آموزشی
فصل اول مقدمه
درس اول : معرفی toon boom
درس دوم:معرفی محیط برنامه
درس سوم : احتیاجات سیستم
درس چهارم : معرفی سخت افزا ر
فصل دوم: روش ساخت انیمیشن در toon boom
درس اول :تفاوتهای pixel وvector
درس دوم : تکنیک های قدیمی
درس سوم: تصورات دیجیتالی
فصل سوم :نمای ظاهری برنامه
درس اول :صفحه شروع
درس دوم:تنظیمات سرعت و اندازه دوربین
درس سوم: معرفی منوهای برنامه
درس چهارم:ابزارهای نقاشی
درس پنجم :ابزار Rotate
درس ششم :چیدمان فضای کاری
درس هفتم: تنظیمات preferences
فصل چهارم: تکنیک های نقاشی در toon boom
درس اول : نقاشی با ابزارها
درس دوم:کار با ابزار selection
درس سوم : ابزار brush
درس چهارم : استایل های ابزار pen
درس پنجم :روش onion skinning
درس ششم : کار با light table
درس هفتم : نقاشی به وسیله اشکال
درس هشتم : ایجاد متن
درس نهم: تغییر شکل حروف
درس دهم : ابزار optimize
درس یازدهم: تغییر شکل خطوط
فصل پنجم:
تغییر شکل تصاویر
درس اول:group & ungroup
درس دوم : چرخش و تغییر مقیاس
درس سوم : ابزارهای برش
درس چهارم: پاک کردن خطوط
درس پنجم :ترتیب قرار گرفتن لایه ها
درس ششم :cut, copy , paste
درس هفتم: clone & Duplicate
فصل ششم :وارد کردن یک فایل
درس اول:تنظیمات یک تصویر
درس دوم : کاربرد فتوشاپ در toon boom
درس سوم: وارد کردن عکس به برنامه
درس چهارم:وارد کردن فیلم به برنامه
درس پنجم: شیوه اسکن کردن
درس ششم:vectorize در toonboom
درس هفتم: تغییر و تنظیم جای یک مولفه در toonboom
فصل هفتم :رسم و رنگ
درس اول :رنگ کردن خطوط
درس دوم: کار با swatches
درس سوم: کاربا gradiants
درس چهارم : ابزار close gap
درس پنجم: کار با palettes
درس ششم :کار با textures
درس هفتم: ابزار stroke
فصل هشتم:صدا در toonboom
درس اول: معرفی فرمتهای صوتی
درس دوم: وارد کردن صدا به برنامه
درس سوم : fade , loop
درس چهارم: streaming وfade صدا
درس پنجم : خش دار کردن صدا
فصل نهم: نماها و چشم اندازها در toonboom
درس اول : نماهای فضای کاری
درس دوم:موقعیت مولفه ها
درس سوم:متحرک سازی
درس چهارم:نقطه مرکزی
درس پنجم: تغییر مکان نقطه مرکزی
درس ششم : مدیریت صحنه ها
فصل دهم: متحرک کردن تصویر
درس اول : معرفی peg
درس دوم :افزودن peg
درس سوم:سلسله مراتب قرارگرفتن لایه ها
درس چهارم:پنل time line
درس پنجم:کار با ابزار transformation
درس ششم:مدیریت صحنه ها
فصل دهم :متحرک کردن تصویر
درس اول :معرفی peg
درس دوم: افزودن peg
درس سوم:سلسله مراتب قرار گرفتن لایه ها
درس چهارم:پنل time line
درس ششم:متحرک کردن با استفاده از peg
فصل یازدهم:پنل Exposure sheet
درس اول :لایه ها در Exposure sheet
درس دوم: کار با مولفه ها در Exposure sheet
درس سوم: هماهنگ کردن حرکت با زمان پخش
درس چهارم:فایل صوتی در Exposure sheet
درس پنجم: ایجاد یادداشت در Exposure sheet
فصل دوازدهم: خروجی گرفتن از پروژه
درس اول: Render کردن فیلم
درس دوم:پیش نمایش فیلم
درس سوم:ذخیره و خروجی گرفتن
فصل سیزدهم: عملکردهای ویرایشی
درس اول: function editor
درس دوم: ویرایش function
درس سوم:حرکت به وسیله function
فصل چهاردهم:مدیریت دوربین
درس اول :جای دادن دوربین
درس دوم:pan
درس سوم:dolly
درس چهارم:تنظیم فاصله دوربین از تصویر
فصل پانزدهم:
درس اول: اعمال افکت در تصویر
درس دوم:اعمال افکت با فتوشاپ
درس سوم:کاربرد flash در toonboom

نحوه خرید پستی : تحویل درب منزل یا محل کار شما ( ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه در محل شما )
نحوه خرید نقدی : 10٪ تخفیف ويژه برای خریدارانی که به روش واریز به حساب ، کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی(شتاب) اقدام به خرید میکنند !
( راهنمای خرید اینترنتی | روش های پرداخت | شماره حساب ها )
این وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث IT می پردازد. برخی مطالب به عنوان نکات تاپ از سایتهای دیگر در این وبلاگ درج میشود که حتما از نویسنده اصلی با ذکر منبع تقدیر و تشکر خواهد شد.