سوالات پایان ترم CRM
- کارکرد سیستم شکایات خوب چیست ؟ 2 مورد را توضیح دهید
- رضایت از پاسخگویی به شکایت چیست ؟
- QFD , TQMرا در سیستم مدیریت و پاسخگویی به شکایت را توضیح دهید
- چه ساختاریهایی برای پیاده کردن سیستم شکایت وجود دارد ؟
- انواع سیستم های مدیریت شکایت را توضیح دهید ؟
- CRM عملیاتی را توضیح دهید .
+ نوشته شده در جمعه ۱۳۸۹/۱۱/۰۱ ساعت 23:0 توسط مریم . زمانی
|
این وبلاگ به دور از هر گونه حاشیه تنها به آموزش مباحث IT می پردازد. برخی مطالب به عنوان نکات تاپ از سایتهای دیگر در این وبلاگ درج میشود که حتما از نویسنده اصلی با ذکر منبع تقدیر و تشکر خواهد شد.